marți, 5 martie 2019

Părintele vaccinurilor - Celule de fetuși umani în vaccinuri (partea a doua)


Părintele vaccinurilor (Stanley Plotkin) dezvăluie sub jurământ cum a folosit fetuși umani în vaccinuri.
Inițial a vrut să spună că a folosit doar doi fetuși umani, ca până la sfârșit să dezvăluie că a folosit 76 de fetuși într-un singur studiu.

I: Ați lucrat la dezvoltarea unor vaccinuri , care a fost apoi utilizate de către populație?



 P: Da.



 I: Care sunt acestea?



P: Ei bine vaccinuri pentru rubeolă, rotavirus, rabie și am avut unele contribuții din când în când la antrax ,citomegalovirus, varicelă.



I: Legat de munca dumneavoastră în ce privește vaccinurile, câți fetuși umani au reprezentat o din parte munca d-voastra?



 P: Munca mea personală? Doi.



I: Vă voi înmâna reclamațiile marcate, reprezentând proba 41. Sunteți familiarizat cu acest articol Dr. Plotkin?

P: Da.



I:  Sunteți listat ca fiind autorul acestui articol.



 P: Da.



 I: Acest studiu a avut loc la Institutul Wistar. Corect?



P: Da.



I:  Ati fost la  Institutul Wistar, corect?



P: Da.



 I: Câți fetuși au fost utilizați în acest studiu descris în articol?



 P: Câțiva...



I: Acest studiu include 74 de fetuși. Corect?



 P: Nu îmi amintesc exact cât de mulți...



 I: Dați la pagina 12 a studiului



P: Da, 76.



I: 76... și toți acești fetuși aveau trei luni sau mai mult când au fost avortați. Corect?



P: Da.



I: Şi toți aceștia erau fetuşi umani normal dezvoltați.Corect?

P: Da.



I: Ce fel de organe ați recoltat de la acești fetuşi?

P: Eu personal nu am recoltat niciunul , dar o întreagă gamă de țesuturi au fost recoltate de către colegii de muncă.



I: Şi aceste părți a fost tăiate în bucățele mai micuțe, corect?

P: Da.



I: Şi au fost cultivate?

P: Da.

  
I: Şi unele părți din fetuşi erau din glanda pituitară, care au fost tăiate în bucăți?

P: Hmm...

  
I: Inclusiv plămânii din fetuși.

P: Da.

  
I: Bine... inclusiv pielea...

P: Da.

  
I: Rinichii.

P: Da.
  

I: Inima.

P: Da.

  
I: Şi limba?

P:Nu îmi amintesc ,dar probabil da.



I: Deci să fiu sigur că înțeleg , în întreaga dumneavoastră carieră și acesta e doar un singur studiu... Am să vă întreb din nou, în întreaga dumneavoastră carieră cu câți fetuși ați lucrat?
  

P: Nu îmi amintesc exact numărul, dar au fost câțiva. In momentul în care i-am studiat la începuturi, înainte să decidem să îi folosim pentru a produce vaccinuri.
  

I:Are sens? Mă refer la faptul că doar acest studiu are 76 de fetuși.
 Câte alte studii ați avut unde sau folosit fetuși umani?
  

P: Nu îmi amintesc

I: Sunteți conștient ca una din obiecțiile folosirii vaccinurilor de către reclamanți , în aceste cazuri este incluziunea de țesuturi fetale avortate, în dezvoltarea vaccinurilor si faptul că sunt de fapt parte din ingredientele vaccinurilor?

P: Da. Sunt conștient de aceste obiecții.  Biserica catolică a ridicat această problemă cu documente în care se stipulează că indivizii care trebuie să se vaccineze ar trebui să primească vaccinurile indiferent situaţie și aceasta implică că eu sunt individul care va merge în iad, din cauza folosirii de țesut avortat, lucru care sunt fericit să îl fac.
  
 I: Bine...Aveţi probleme cu credințele religioase?

 P: Da.

  
I: Ați spus și vă citez "Vaccinarea este mereu atacată de către zeloși religioși care consideră că voința lui Dumnezeu include moartea și boala "

P: Da.



I: Susțineți acest citat?

P: Absolut.

I: Sunteți ateu?

P: Da.


Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Părintele vaccinurilor - Celule de fetuși umani în vaccinuri (partea a doua)

Părintele vaccinurilor (Stanley Plotkin) dezvăluie sub jurământ cum a folosit fetuși umani în vaccinuri. Inițial a vrut să spună că...