duminică, 24 februarie 2019

Laura Bretan şi ipocrizia juraților care au sancționat-o


Ce au spus cei doi jurați , care au depunctat-o pe Laura Bretan, despre Laura Bretan și Ester Peony, la Selecția Națională, înainte de Eurovision. O vedeau ca fiind câștigătoare pe Laura Bretan, ca la Eurovision să își schimbe părerea cu 180 de grade.

W: Laura Bretan "Dragă tată" .Start!..
Nu suntem încă acolo ...

W: Oh, wow!
D: Oh, wow, te atinge!

W: Este delicat, dar există foc!
D: Sună eteric, angelic...

W: E un înger cu o misiune de a atinge coarda inimii tale.
D: E ... există o fragilitate aici, nu-i așa?

W: Ar putea fi din orice țară, nuanțarea este perfectă!
D: E perfect!

W: Minunat!
D: Cred că e uimitor!

W: Piele de găină!
D: Dragul meu, piele de găină!

W: E grozavă!
D: Oh... pe un alt nivel!

W: Da...E produs foarte bine.
D: E excelent!

W: Simplă și totuși scoate la iveală emoții complexe.
D: Te mișcă, are impact.

W: Ridică ştacheta.
D: Iese în evidență.

W: Excelent!
D: Dragostea preia...

W: Nu te vom lăsa fată!
D: Nu te vom lăsa pentru că s-ar putea să fii câștigătoarea!

W: Da!
D: Are calitățile unei câștigătoare.

W: Pot să spun așa: cu scena potrivită, cu luminile care cresc, ar putea câștiga.
Oh, Au amestecat-o!
D: Ai pus punctul pe "i".

W: Cu o percuție simplă, acesta va atinge inimile europene din Franța, în Italia, Rusia, ... până în Australia ...
D: E ceea ce vor iubi oamenii, nu-i aşa omule? Va infuza multă dramă.

W: Și se schimbă în ... Oh, schimbă în acordurile minore!
D: Îmi place cum spui asta.

W: Poate să cânte în acelaşi ritm, poate să cânte ascuțit, poate să atingă exact ce trebuie. Asta e bine!
D: Dar sub aceasta!

W: Oh-oh!
D: Oh-oh! E excelent!

W: E câștigătorul meu anticipat. Unul din cele mai bune cântece pe care le-am auzit în tot sezonul final, la nivel național! E foarte bun!
D: E foarte bun!

D: Te atinge!
W: Uimitor!

D: Știi ce?
W: Are o calitate de operă, dar nu e operă.

D: Da!
W: E mainstream. Oh, suportul coral! ...

D:   Cat de sus poate să mai meargă?
W:  Şi mai sus!

D: Câte octave poate această fată să mai meargă?
W: Şi poate să cânte așa în direct!

D:  E mai bună decât tata lui Madonna ...
W: Oh, da.  Poate să îi facă pe tata, pe tine, pe bunicu', pe toată lumea!

D: Oh, dragă!
W: Minunat!

D: De la strămoșii  voștri până la generație viitoare, o vor iubi!
Nu vei pleca, o să rămânem alături de tine în continuare, până la sfârșit!

W: Wow!
D:  Știi ce:

W: A fost puternic!
D: România ne surprinde în acest an!

W: Aceasta a fost o întoarcere cu 180 de grade față de anul trecut.

#IoanaComanInfo #LauraBretan #Romania

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Părintele vaccinurilor - Celule de fetuși umani în vaccinuri (partea a doua)

Părintele vaccinurilor (Stanley Plotkin) dezvăluie sub jurământ cum a folosit fetuși umani în vaccinuri. Inițial a vrut să spună că...